събота, 25 февруари 2012 г.

Мммммммм... майонеза




за 500 мл. майонеза

2 жълтъка
1 с.л. горчица
2 с.л. лимонов сок или бял оцет
400 мл. олио
сол

Разбиваме в купа жълтъците, горчицата и 1 ч.л. вода.
Започваме да наливаме внимателно олиото на много тънка струйка, като бъркаме непрекъснато. Продължаваме така докато жълтъците поемат всичкото олио. Овкусяваме готовата майонеза със сол и лимонов сок.

*Аз разбивам майонезата на ръка, незнайно защо с миксера не ми се получава.
*Много е важно продуктите да са със стайна температура.




2 коментара:

  1. Бях забравила класическия начин за направата на майонеза, но когато бях дете, в магазините просто не съществуваше такъв артикул.Аз съм доста вехта де....
    Поздрави ,Надя !
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  2. Хубава неделя и на теб, Вили :)

    ОтговорИзтриване